?

Log in

No account? Create an account
 
 
25 April 2011 @ 11:14 pm
Another fic yay  
Title: Sex and a Funeral
Pairing: Sakumiya
Rating: NC-17
Summary: Sho meets Nino at a funeral and of course things take a different turn than expected.
Disclaimer: I am not nor do I know any of the mentioned characters. This never happened, it is only a work of fiction.
A/N: A PWP that holds no meaning haha.

He knows what he’s doing is wrong, but god that man was so hot. The way he was giving him small smirks, winks, and a few blown kisses. At first he was convinced the man was talking to someone behind him, but when he did the typical ‘me?,’ the man nodded and walked off. And of course he followed.

“Oh so you knew to come?” the stranger smirked.

“Um, yeah I guess.” Sho didn’t want to seem nervous, but his shifty eyes gave him away.

“Nervous?”

“Well yeah. This is a wake for god’s sake.”

“Mm, but did you know the person?”

“…No…but it’s my friend’s friend’s aunt.”

This made the stranger laugh behind his hand. He moved closer so that he would whisper in his ear.

“I come to funerals for this purpose.”

“To fuck someone?”

“To meet someone…we fuck at my house or their’s.” Sho’s breathing hitched when a hand was rubbing him slowly. “I’m Ninomiya, by the way.”

“Sa-Sakurai.”

Sho bit the inside of his cheeks to keep himself from getting loud the more the hand jerked him off. ‘I swear to god if he gets me possessed cause of this I will personally go after him when I die,’Sho thought as he felt his orgasm approaching. It was there did Nino stop.

“You’re ready. Pay your respects and let’s go.” He never gave Sho the chance to disagree.

******


What ever guilt Sho had earlier was washed away as Nino rode him hard. The smaller man’s back arched and he held onto the bed frame for better leverage. Never has he seen someone so graceful, sexy, and downright slutty as the man above him.

Nino bit his lip as he quickly rocked his hips against Sho’s. The older man was letting out grunts the harder he slammed himself down. A smile came across his face when he decided to stop moving.

“Wha- Why’d you stop?” Sho said, sounding a bit disoriented. Nino only smirked and got off of him. The lanky man sat at the edge of the bed keeping his eyes on Sho. “What?”

Nino motioned with his finger for him to come over. As he got on his knees to move in closer, the smaller man moved yet again. Quickly understanding the situation, Sho let the man ‘play’ this little cat and mouse game, before he grabbed a tight hold of the man and held him down.

“This what you wanted?” Sho asked in his ear, his cock hard against the soft and pliable ass. Unable to really speak with how his face was pressed against the mattress, Nino nodded. Sho raked his blunt nails against the man’s scalp before fisting the soft dark hair.

“Own it,” Nino said in what sounded like a gasp and chuckle. Sho positioned himself before shoving in quickly. The pale man let out a short cry, his body trembling from the rough intrusion.

“Ready?” Sho whispered in his ear to which Nino let out a small sound. The older man’s hips snapped three times quickly before pulling back slowly only to repeat the process. Ten minutes later and he had Nino gripping the sheets and calling out into the pillow. His ass was marked red as Sho would strike it repeatedly.

“Coming,” Nino gasped. Sho’s movements increased in speed and become more sporadic as he tried to get closer to his own orgasm. The thinner man’s cries got louder and more incessant egging Sho on. With one last thrust, Nino came between his hip and the covers; Sho followed quickly after.

Slowly they pulled apart, taking in air from their ‘workout.’ Nino rolled onto his side to stare at Sho’s sweaty chest rising up and down. “That was fun,” he smirked. The older man simply nodded and removed the soiled condom.

“So this is what you do?”

“Mm, when I need a quick one.”

“Did you even know the person?”

“Mm, he was a friend of a guy who’s a great fuck,” Nino smirked through the cigarette he just lit up.

“If I end up in hell cause of this-” Sho said sternly. The other man laughed and blew smoke out.

“Babe I am hell,” Nino cut in with a wink before stubbing out the stick and leaving for the bathroom. The older man shook his head and followed him. ‘I’d rather be his hands than in his path,’ Sho thought as he followed him.

END
 
 
 
Moriah: Arashi- Sakumiya Shares Chipsall4cyanide on April 26th, 2011 04:35 am (UTC)
YESSSSSSSSSSSSS. OMG. Funeral sex. So awesome. XD This was a random yet delightful surprise and Sakumiya should always be enjoyed!! I'm grinning like a mad woman right now!! Thank you for sharing and I'm glad to see that you are overcoming whatever was keeping you from writing.
cry1babycry1baby on April 26th, 2011 04:37 am (UTC)
Haha it really is random, but with Sakumiya you can easily overlook all that xD. Thanks for reading and yes, i'm finally "getting my groove back"
(no subject) - all4cyanide on April 26th, 2011 05:13 am (UTC) (Expand)
(no subject) - cry1baby on April 26th, 2011 05:34 am (UTC) (Expand)
helenmaldonhelenmaldon on April 26th, 2011 05:10 am (UTC)
LOL this is SO wrong...yet so very, very right XD
cry1babycry1baby on April 26th, 2011 05:35 am (UTC)
LOL it is, on many levels it is xD
chibipinkpetalschibipinkpetals on April 26th, 2011 05:24 am (UTC)
Sakumiya's awesome here.
Nevermind the funeral. Sho's hesitant but still allowing it :D
thnx alot for this:D
cry1babycry1baby on April 26th, 2011 05:37 am (UTC)
Thanks~
haha Sho will also be overcalculative yet gets strung along in silly antics
welcome~~
Alexxa Sickalexxasick on April 26th, 2011 05:47 am (UTC)
nice piece of smutt...
I missed your smutt
cry1babycry1baby on April 27th, 2011 09:23 pm (UTC)
^^
thanks bb
CY ☆CY: Sho - :*super_cycy on April 26th, 2011 07:49 am (UTC)
EEYAAAY SAKUMIYA FTW.


Oh Nino. You're such a bad person. No wonder why you're called the sexual powerhouse x]]]]

Plus him smoking a cig. GAH.

this was just.

sexy.

like always bby ;DDDD

♥♥♥

MISSS YOUUUUUU
cry1babycry1baby on April 26th, 2011 08:27 am (UTC)
haha ^^
I MISS U TOO HUN!!!
*hugs*
yamashoyamasho on April 26th, 2011 02:07 pm (UTC)
OMG that was rough
‘I swear to god if he gets me possessed cause of this I will personally go after him when I die' - love this
cry1babycry1baby on April 26th, 2011 05:48 pm (UTC)
haha thanks~
jellybean6972: Sakumiyajellybean6972 on April 26th, 2011 04:44 pm (UTC)
Omg! I love this! So awesome! :D

“If I end up in hell cause of this-”
“Babe I am hell”

Gah! Love it!! ♥
cry1babycry1baby on April 26th, 2011 05:52 pm (UTC)
^^ thanks
yeah thats my fav line too

thanks for reading
fancyann1974fancyann1974 on April 27th, 2011 03:12 am (UTC)
oh so awesome
so hot and sexy
lol...if i end up in hel caus of this .... babe i am hell ***outstanding***
thank you so much for sharing
cry1babycry1baby on April 27th, 2011 03:28 am (UTC)
^^ thanks~
thanks for heading^_^
Jessibear-kunjessibear_kun on April 27th, 2011 09:58 am (UTC)
Waaah~! That was deliciously unexpected. Sakumiya sex rarely makes me read at the edge of my seat, but this little rendezvous had me two inches from the screen. Loved it. :)

Thank you so much for sharing~!
cry1babycry1baby on April 27th, 2011 09:23 pm (UTC)
O_O yay this was a really great compliment ♥
thanks hun~
la29: sakumiyala29 on April 27th, 2011 09:16 pm (UTC)
Slut!nino FTW xD
This is HAWT <333
cry1babycry1baby on April 27th, 2011 09:22 pm (UTC)
XD ^^
thanks~
BeePants: Sho flowerpercybum on April 30th, 2011 07:09 pm (UTC)
Woo, this was goooooooooooood xD
Sho-chan's easily turned on, huh?
Thanks for this, it was great xD
PS I love all your fics, but never got a real chance to comment before, gomen ne~! I usually read them on my phone and commenting on that is a bitch xD
Thanks again!
cry1babycry1baby on April 30th, 2011 08:48 pm (UTC)
Haha thanks hun~
Oh so glad to hear you followed my stuff. It's okay if you couldn't comment. I still appreciate the people who do read em ^^
(no subject) - percybum on April 30th, 2011 08:50 pm (UTC) (Expand)
(no subject) - cry1baby on April 30th, 2011 10:01 pm (UTC) (Expand)
(no subject) - percybum on April 30th, 2011 10:04 pm (UTC) (Expand)
(no subject) - cry1baby on April 30th, 2011 10:12 pm (UTC) (Expand)
(no subject) - percybum on April 30th, 2011 10:15 pm (UTC) (Expand)
(no subject) - cry1baby on April 30th, 2011 11:08 pm (UTC) (Expand)
(no subject) - percybum on May 1st, 2011 09:00 am (UTC) (Expand)
(no subject) - cry1baby on May 1st, 2011 11:46 am (UTC) (Expand)
(no subject) - percybum on May 1st, 2011 11:49 am (UTC) (Expand)
(no subject) - cry1baby on May 1st, 2011 12:01 pm (UTC) (Expand)
(no subject) - percybum on May 1st, 2011 12:07 pm (UTC) (Expand)
(no subject) - cry1baby on May 1st, 2011 12:08 pm (UTC) (Expand)
(no subject) - percybum on May 1st, 2011 12:12 pm (UTC) (Expand)
(no subject) - cry1baby on May 1st, 2011 12:14 pm (UTC) (Expand)
(no subject) - percybum on May 1st, 2011 12:17 pm (UTC) (Expand)
(no subject) - cry1baby on May 1st, 2011 12:27 pm (UTC) (Expand)
(no subject) - percybum on May 1st, 2011 12:30 pm (UTC) (Expand)
(no subject) - cry1baby on May 1st, 2011 12:34 pm (UTC) (Expand)
(no subject) - percybum on May 1st, 2011 12:35 pm (UTC) (Expand)
(no subject) - cry1baby on May 1st, 2011 12:44 pm (UTC) (Expand)
Pataki Anetttamakiotomo on May 9th, 2011 06:37 am (UTC)
OMG, I loved it! The sex-scene was awsome. Usuall I bore them, but this was interesting, thanks ^__^
cry1babycry1baby on May 9th, 2011 07:13 am (UTC)
thanks~
and thanks for reading^^
gambitsfoxgambitsfox on June 4th, 2011 02:58 pm (UTC)
Very HOT! More please!
cry1babycry1baby on June 4th, 2011 03:49 pm (UTC)
thank you^^
more sakumiya porn will be coming, since i do plan to write every pairing
Write it as a dream, read it as a goal.: Neenayu_t on June 23rd, 2011 01:25 am (UTC)
OMG! I loved it! Especially the last lines, I was grinning xDD

Girl, you write such hot stuff *fans herself*

P.S. I've realized I really have lots of stuff to read from you (you're so productive, seriously o.O)... so prepare for a wave of comments sometime soon ;)
cry1babycry1baby on June 23rd, 2011 02:18 am (UTC)
^o^ you found time to read it and haha yay you liked it ^^
XDD its what i do *Nino smirk*

Ahaha yeah i was a writing machine still am haha. And i'll keep my emails ready xD

thanks for reading it hun~
DaoDao: pic#128463448nongdao14 on August 19th, 2018 01:11 am (UTC)
I didn't know funeral sex is exist until now 🙈🙈🙈🙈🙈